Seinale kinnitatav pesumasin rippuv AusHauz XQG30-3801WSeinale kinnitatav pesumasin rippuv AusHauz XQG30-3801W
  • Uus
Tootekataloog
AusHauz blogi – Nõuanded, ülevaated ja nipid

Tagastuspoliitika

1. Tühistamise kohta

Aktsepteerime tellimuste tühistamisi enne kauba saatmist või tootmist. Kui soovite tellimuse tühistada, võtke meiega ühendust (e-post: support@aushauz.ee) ja saate pärast tellimuse tühistamist täieliku raha tagasi. Me ei saa tellimust tühistada, kui kaup on juba saadetud.

2. Tagastamise kohta

(2.1) Tagastamine kvaliteediprobleemide tõttu

Võetavad meetmed

Palun kontrollige oma pakki 7 päeva jooksul pärast paki kättesaamist kahjustatud, kadunud, valede ja muude esemete osas. Sellisel juhul palun esitage oma tellimuse number. Kui pakk on kahjustatud, kadunud või fotodel või videotes on valed esemed, võtke meiega 7 päeva jooksul ühendust (e-post: support@aushauz.ee).

Kuidas toodet tagastada

Palun pakkige oma esemed ja lisage pakkimisleht või juhised, mis peaksid sisaldama tellimuse nime, telefoninumbrit, e-posti aadressi ja tellimuse numbrit (kui see on olemas). Kirjutage üles tagastamise põhjus. Seejärel võtke meiega ühendust (e-post: support@aushauz.ee), et teada saada tagastusaadress ja valida tagastamiseks kohalik kuller. (Märkus: palun ärge tagastage eset oma ettevõtte nimel ja paki väärtus tuleb märkida, see ei tohi ületada 150 eurot).

Kes maksab tagastuskulud?

Kui teie kaup on saabunud kahjustatuna või ekslikult, võtke meiega ühendust niipea kui võimalik (e-post: support@aushauz.ee), vastame teie e-kirjale 24 tunni jooksul, anname lisaselgitusi ja katame tagastuskulud.

Tagasimakse summa

Tagastame teile kogu summa vastavalt tellimuse eest tasutud summale. Tavaliselt tagastame raha 3 tööpäeva jooksul pärast tagastatud paki kättesaamist. Pärast tagastamist teavitame teid e-posti teel. Kohalike finantsasutuste või pankade töötundide tõttu võib makse laekumine viibida 1-3 tööpäeva.

(2.2) Tagastamine ilma selgituseta (keeldumisõigus)

Vastavalt tarbijakaitseseadusele ja EL direktiivile 2011/83/EL on teil õigus ostust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest ilma põhjust avaldamata.

Selle õiguse teostamiseks peate saatma meile taganemisavalduse e-posti teel aadressile: support@aushauz.ee.

Avalduse näidis:

— Saaja: support@aushauz.ee

— Teatan käesolevaga, et soovin taganeda järgmise kauba müügilepingust: [kauba nimetus]

— Tellimuse esitamise kuupäev:

— Kättesaamise kuupäev:

— Ostja nimi:

— Ostja aadress:

— Tellimuse number (kui on):

— E-posti aadress:

— Avalduse esitamise kuupäev:

Pärast avalduse saatmist tuleb kaup tagastada 14 päeva jooksul. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, ilma kasutamisjälgedeta, koos siltide, pakendi ja kõigi kaasasolevate elementidega (sh kingitused).

Põhjendamata tagastuste saatmiskulud kannab ostja.

Tagasimaksed tehakse hiljemalt 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest või selle saatmise kinnitamisest (olenevalt sellest, kumb toimub varem). Tagasimaksed tehakse sama makseviisi abil, mida kasutati tellimuse esitamisel, kui ei ole kokku lepitud teisiti.

3. Vahetuse kohta

Milliseid probleeme saab vahetada?

1. Teie ostetud toode on kahjustatud 7 päeva jooksul pärast allkirjastamist, kuid allkirjastamisaeg on alla 30 päeva (kahjustused, mis ei ole põhjustatud inimteguritest).

2. Tarnime vale toote.

3. Osad või lisatarvikud puuduvad.

Kuidas vahetada

Palun pakkige toode(d) ja lisage pakkeleht või juhised, mis peaksid sisaldama tellimuse nime, telefoninumbrit, e-posti aadressi ja tellimuse numbrit (kui see on olemas). Kirjutage üles tagastamise põhjus. Seejärel võtke meiega ühendust (e-post: support@aushauz.ee), et teada saada tagastusaadress ja valida tagastamiseks kohalik kuller (Märkus: palun ärge tagastage toodet oma ettevõtte nimel ja paki väärtus tuleb deklareerida, see ei tohi ületada 150 eurot). 3 tööpäeva jooksul alates paki kättesaamisest korraldame uue paki saatmise ja teavitame teid e-posti teel.

Kes maksab vahetamisel saatmiskulud?

Ülaltoodud põhjustel tekkivate vahetuste korral katame kõik saatmiskulud.

Märkus. Kohandatud toodete või tellimuste puhul tagastamist ja vahetamist ei toetata, ainult remonti.

4. Garantii kohta

Pakume 2-aastast garantiiteenust. Kui tootel tekib kahjustus või rike 2 aasta jooksul pärast ostu sooritamist ja see on põhjustatud mitte-inimlikest teguritest, pakume teile tasuta remonditeenust või katame remondikulud. Remondi käigus tekkinud transpordikulud katame meie.

Märkus. Palun varundage oma isikuandmed enne toote remonti saatmist või remonti saatmist. Remondi käigus võivad teie isikuandmed kaduma minna ja AusHauz ei vastuta isikuandmete kahjustumise või kadumise eest remondi käigus.

Tasutud tagastused ja garantii

Järgmised juhtumid ei kuulu tasuta tagastamise ja garantii alla:

1. garantiiaja ületamine;

2. toote kasutus-, hooldus- või hoiustamisjuhiste mittetäitmisest tingitud kahjustused;

3. hoolduspersonali poolt garantiivälisel perioodil lahtivõtmisest tingitud kahjustused;

4. inimtegevusest tingitud kahjustused;

5. vääramatu jõu põhjustatud kahjustused;

6. kasutamine väljaspool tavapäraseid tingimusi, toote rikke või kahjustuse tõttu sunnitud kasutamine;

7. muud probleemid, mis ei ole seotud toote disaini, tootmise, kvaliteedi ja muude rikke või kahjustuse tagajärjel tekkinud probleemidega.

Eeltoodud juhul peab kasutaja tasuma hoolduskulud.

Kui teil on lisaküsimusi, võtke meiega ühendust aadressil support@aushauz.ee.